Clan: ASO.
Hoeveel spelers: 4.
Tijd: In overleg met 3xC.
Datum: In overleg met 3xC.
Maps: Word nog besproken.
CW server: 3xC clan server.
ASO Vs 3xC
Moderator: Padde
Re: ASO Vs 3xC
Klinkt spannend ! Ik geef mij op als Scheids, aangezien mijn pc nog altijd poep is, en toch van deze strijd wil meegenieten!

lol jij kan toch geen scheids zijn gozerMenato schreef:Klinkt spannend ! Ik geef mij op als Scheids, aangezien mijn pc nog altijd poep is, en toch van deze strijd wil meegenieten!

uiteraard DDBlade schreef:DD of DM?
ik neem aan DD
kraay schreef: Nou moeten jullie laffe klootzakken ook gewoon jullie achterlijke tering bakkes dichthouden! Jullie hebben ook altijd wat te zeiken.. eerst moesten alle dubbele tt's weg want het was dit en het was dat, is er over gestemd en toen was t duidelijk. en dan heb je nu nog t lef om te zeggen dat ze daar moeten blijven staan? Kom maar is hierheen dan stamp ik al die dubbele tt's via je reet naar binnen!
gamesnert schreef:Not this immature bashfest screw-the-rules "I am right so fuck you all" kindergarten.
Waarom staat die allemaal niet in jullie beschrijving van wat je voor informatie moet geven ?Edwin schreef:En HOEVEEL maps?

Reken maar op 4x4, zoals in iedere normale war.Edwin schreef:En HOEVEEL maps?
OhjaAdjeee schreef:lol jij kan toch geen scheids zijn gozerMenato schreef:Klinkt spannend ! Ik geef mij op als Scheids, aangezien mijn pc nog altijd poep is, en toch van deze strijd wil meegenieten!dat moet toch een onpartijdig iemand zijn

dan:

Ik wil wel scheidsrechter spelen.
Laatst gewijzigd door Scream op 19 jun 2012, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog 1x offtopic en ik ban je voor 1 seconde.Scream schreef:Ik wil wel schijttrechter spelen.