Essessins Kriet 3
Re: Essessins Kriet 3
eerst nog maar eens zien of far cry 3 wel echt iets wordt.
kraay schreef: Nou moeten jullie laffe klootzakken ook gewoon jullie achterlijke tering bakkes dichthouden! Jullie hebben ook altijd wat te zeiken.. eerst moesten alle dubbele tt's weg want het was dit en het was dat, is er over gestemd en toen was t duidelijk. en dan heb je nu nog t lef om te zeggen dat ze daar moeten blijven staan? Kom maar is hierheen dan stamp ik al die dubbele tt's via je reet naar binnen!
gamesnert schreef:Not this immature bashfest screw-the-rules "I am right so fuck you all" kindergarten.
Geld voor mij ook. Na de eerste trailer had ik iets van: Deze haal ik wel. Maar nu twijfel ik ook. Het is eigenlijk een soort van uitbreiding op far cry 2 qua graphics en gameplay met een paar extra features zoals dieren ed. Wat dat betreft gaan ze COD al aardig achterna.

zo boeiend was far cry 2 nu ook weer niet. de open wereld was mooi en de omgeving gaf je echt het gevoel dat je in afrika was, maar elke missie was eigenlijk hetzelfde. en die eeuwige patrouilles natuurlijk 

kraay schreef: Nou moeten jullie laffe klootzakken ook gewoon jullie achterlijke tering bakkes dichthouden! Jullie hebben ook altijd wat te zeiken.. eerst moesten alle dubbele tt's weg want het was dit en het was dat, is er over gestemd en toen was t duidelijk. en dan heb je nu nog t lef om te zeggen dat ze daar moeten blijven staan? Kom maar is hierheen dan stamp ik al die dubbele tt's via je reet naar binnen!
gamesnert schreef:Not this immature bashfest screw-the-rules "I am right so fuck you all" kindergarten.
Net ge-pre-orderd, volgende week woensdag op de deurmat ;D
Ik moet eerst het geld nog bij elkaar sprokkelen..
- Puma
- Gekke dippi
- Xfire: puma611991
- Contacteer:
De game is nog niet eens uit en je hebt ''m nog niet gespeeld, beetje te vroeg om zo te oordelenPadde schreef:Geld voor mij ook. Na de eerste trailer had ik iets van: Deze haal ik wel. Maar nu twijfel ik ook. Het is eigenlijk een soort van uitbreiding op far cry 2 qua graphics en gameplay met een paar extra features zoals dieren ed. Wat dat betreft gaan ze COD al aardig achterna.

[BBvideo 425,350][/BBvideo]
Nice video ZenoS 
Slipje @ behind the scenes, Tribute to Gangnamstyle @ 2:50
Ik weet wat m'n Carnaval's kostuum wordt komend jaar

Slipje @ behind the scenes, Tribute to Gangnamstyle @ 2:50
Ik weet wat m'n Carnaval's kostuum wordt komend jaar