Website problemen

Hier vind je het laatste nieuws
Plaats reactie
Wrieh
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: wrieh

Website problemen

Bericht door Wrieh »

Dag heren en dames,

We hebben wat technische probleempjes gehad omdat het oude domeinnaam mta-pac.nl opgezegd was. Vanaf heden zijn we weer actief op partyandco.nl. Het kan zijn dat diverse onderdelen nog niet juist functioneren. Vindt je nog problemen? poar neemn! of post hier en misschien dat ik wat met je probleem doe.

Verder thx Gamesnert voor de hulp bij het ombouwen van de website zodat deze werkt op partyandco.nl :)

Verder kunnen mensen zich weer registreren op het forum. Blijkbaar deed onze e-mail service het al 1 jaar niet meer. Omdat ik hier achter kwam toen ik wou inloggen maar mijn wachtwoord vergeten was. (Je krijgt nu wel mail van info@mta-pac.nl (Let op oude domeinnaam lol maar dat lijkt goed te werken dus yolo)). Ook recaptcha is geüpdatet dus als je nu 5 keer foutief inlogt kun je een puzzeltje maken en daarna opnieuw proberen. Blijkbaar werkte dat ook niet meer.

Teamspeak en de MTA Server zouden gewoon bereikbaar moeten zijn op:

server.partyandco.nl:22002
teamspeak.partyandco.nl:10011

We zijn vanaf 2018-06-24 weer bereikbaar op mta-pac.nl tot die tijd mogen we het met partyandco.nl doen.
CPU
Spam Fighter
Spam Fighter
Xfire: bentelofietsbel
Contacteer:

Re: Website problemen

Bericht door CPU »

Zoveel potentiële klanten gemist :(
PAC Minecraft Server: ylyl.nl
Stats: https://minecraftstats.ylyl.nl/
Afbeelding
Afbeelding
Lukkie
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: Lukkiebe

Bericht door Lukkie »

Wrieh schreef:Vindt je nog problemen? poar neemn! of post hier en misschien dat ik wat met je probleem doe.
Ik heb een probleem met die dt fout. :fu:
Afbeelding
Wrieh
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: wrieh

Bericht door Wrieh »

Lukkie schreef:
Wrieh schreef:Vindt je nog problemen? poar neemn! of post hier en misschien dat ik wat met je probleem doe.
Ik heb een probleem met die dt fout. :fu:
In het Nedersaksisch is het een correcte spelling.
GREYMORGAN

Bericht door GREYMORGAN »

Nu zijn er veel mogelijkheden om met documenten te werken, omdat er verschillende online tools zijn, bijvoorbeeld https://createmysignature.com/nl. Hier kunt u gratis een elektronische handtekening aanmaken en deze gebruiken om snel online documenten te ondertekenen. Het helpt me vaak veel en bespaart over het algemeen tijd.
Plaats reactie